W styczniu firma Radonova udostępniła nową wersję serwisu RadOnline, która zapewnia użytkownikom jeszcze większe możliwości nadzorowania i dostosowywania procesów oraz raportowania zgodnie ze swoimi potrzebami. Wprowadzono na przykład możliwość śledzenia zamówień w czasie rzeczywistym, a kolejnym usprawnieniem dla każdego klienta jest możliwość utworzenia własnych szablonów raportu, które pozwalają na zyskanie wglądu w znacznie więcej informacji niż dotychczas. Nowa wersja serwisu ułatwia również udostępnianie raportów z pomiarów i tworzenie zautomatyzowanych przepływów, które można zintegrować z własnymi systemami.
Serwis RadOnline jest skierowany przede wszystkim do klientów firmowych, jednak klienci indywidualni również odniosą korzyści z niektórych funkcji i usług.
„Nowa wersja serwisu stanowi nowoczesną usługę internetową, która jest niezwykle łatwa w obsłudze, elastyczna i oferuje wiele możliwości naszym klientom. Tworzyliśmy ją z przekonaniem, że to sami użytkownicy najlepiej wiedzą, jak dostosować swoje raporty i organizować informacje. Zadbaliśmy więc o jak najszersze możliwości dopasowania ustawień do swoich potrzeb” – powiedział Patrik Starck, kierownik ds. rozwoju firmy Radonova.
Nowy system oznacza szybsze aktualizacje i więcej funkcji
Nowa wersja serwisu RadOnline została oparta na nowej strukturze i nowoczesnej platformie, która umożliwia szybsze aktualizowanie, a także wprowadzanie nowych funkcji.
„Teraz będziemy mieć większe możliwości ciągłego rozwijania serwisu i wzbogacania go o nowe funkcje przynoszące natychmiastowe korzyści naszym klientom. Na wiosnę planujemy na przykład wprowadzić możliwość skanowania każdego numeru czujnika widocznego w przeglądarce internetowej za pomocą aparatu w telefonie. Klienci nie będą już musieli wypełniać tych danych ręcznie, dzięki czemu zyskają mnóstwo dodatkowego czasu. Zamierzamy również dodać nowe funkcje powiadamiania, które zapewnią użytkownikom bardzo dobry przegląd aktualnej sytuacji” – podsumował Patrik Starck.
Podsumowanie korzyści nowego serwisu internetowego:
- Klienci mogą utworzyć własne konto za pomocą adresu e-mail i hasła
- Możliwość śledzenia zamówień w czasie rzeczywistym
- Bardziej szczegółowe i wartościowe informacje o każdym zamówieniu
- Możliwość łatwego pobrania instrukcji wdrożeniowych (wcześniej były wysyłane pocztą)
- Każdy klient może utworzyć własne szablony raportów
- Klienci mogą określić, kto otrzyma raport z pomiaru po zakończeniu analizy
- Nowa, bardziej przemyślana struktura raportów, pomiarów i wprowadzanych danych
- Format wprowadzanych danych przypomina plik Excel, co pozwala na zupełnie nowe możliwości wycinania i wklejania danych. Jeśli konieczne jest wprowadzenie dużej ilości danych (na przykład w miejscu pracy), można je łatwo skopiować z pliku Excel lub wkleić je do niego.
- Dodatkowa usługa w postaci interfejsów API – umożliwia klientom dostęp do wszystkich danych bez potrzeby logowania do serwisu RadOnline
Więcej informacji na temat nowego serwisu internetowego można uzyskać pod numerem telefonu +48 509 285 294 lub adresem zuzanna.podgorska@radonova.pl.
Więcej informacji na temat radonu i sposobów jego pomiaru znajduje się na stronie www.radonova.pl