Radonova kontynuuje prace nad nowymi usługami cyfrowymi. Głównym celem tych starań jest ułatwienie życia naszych klientów, jednak przy okazji chcemy usprawnić własne procesy robocze i logistyczne. Istotną rolę w tym obszarze odgrywa programista Robin Pichl.
„Moim głównym zadaniem jako programisty jest sprawianie, by codzienne życie naszych klientów i ich działania związane z pomiarem radonu były mniej skomplikowane. Obejmuje to rozwijanie i ulepszanie narzędzi cyfrowych zgodnie z bieżącymi potrzebami. Obecnie pracuję nad czytnikiem kodów kreskowych obsługiwanym z poziomu naszej strony internetowej, który pozwoli na skanowanie detektorów za pomocą kamery mobilnej” – mówi Robin Pichl, po czym dodaje:
„To obszar, w którym naprawdę wiele się dzieje. Usługi, które jeszcze parę lat temu były uważane za trudne do opracowania i wdrożenia, obecnie wydają się czymś oczywistym. Wszystko to sprawia, że wymagania stają się coraz większe. Jesteśmy świadomi tego, że obecnie większość klientów oczekuje sprawnych rozwiązań, które pozwalają na wyeliminowanie żmudnych i czasochłonnych prac wykonywanych ręcznie. Nieustanny rozwój na tym polu sprawia jednak, że moja praca jest niezwykle zróżnicowana i stymulująca”.
Większa automatyzacja usług eliminuje źródła błędów i pozwala zyskać więcej czasu
Firma Radonova nieustannie dąży do ograniczenia liczby prac wykonywanych ręcznie: po części dlatego, że zabierają one niepotrzebnie dużo czasu, a po części dlatego, że zwiększają ryzyko wystąpienia błędu. Owocem naszych starań jest na przykład zastąpienie tradycyjnych formularzy papierowych aplikacją sieciową, do której klienci mogą się zalogować, by zarządzać pomiarami. Zapewnia to większe bezpieczeństwo oraz łatwy dostęp do aktualnych informacji.
Jak zauważa Karl Nilsson, dyrektor generalny Radonova Laboratories: „Od wielu lat dążymy do tworzenia spójnych przepływów informacji i procesów roboczych. Rozwijanie i wdrażanie narzędzi cyfrowych odgrywa w tym obszarze kluczową rolę. Działania takie jak te podejmowane przez Robina i jego współpracowników pozwalają nam zdecydowanie przodować pod względem oferowania usług i funkcji opartych na rozwiązaniach online. Zyskanie dodatkowego czasu sprawia również, że możemy zapewniać naszym klientom lepsze i bardziej spersonalizowane wsparcie”.