Skip to main content

Najczęściej zadawane pytania

Masz pytania dotyczące pomiaru? Potrzebujesz pomocy?
Tutaj zebraliśmy najczęściej zadawane pytania praktyczne od naszych klientów. Być może znajdziesz tam pomocne informacje.

F.A.Q

Praktyczne pytania dotyczące przeprowadzenia pomiaru

Jak długo trwa dostawa detektorów?

Maksymalnie tydzień od momentu zamówienia detektorów.

Jak długo mogę przechowywać detektory?

Otrzymane detektory powinny zostać wykorzystane w ciągu 18 miesięcy. Należy pamiętać, aby przechowywać je w oryginalnym foliowym opakowaniu, w którym zostały przysłane.

Otwarcie opakowania powoduje, że detektor zaczyna mierzyć radon.

Detektory należy odesłać niezwłocznie po zakończeniu pomiaru.

Jak powinienem rozmieścić detektory?

Szczegóły dotyczące rozmieszczenia detektorów wysyłane są w instrukcji dołączonej do przesyłki z detektorami.

Jak połączyć się z serwisem RadOnline?

Aby połączyć się z serwisem RadOnline należy wejść na stronę www.radonova.pl i kliknąć zakładkę „moje konto„.

Następnie należy podać dane logowania przesłane w instrukcji dołączonej do przesyłki z detektorami.

Loginem jest numer zlecenia.

Hasło podane w instrukcji jest unikalne i przypisane do danego zlecenia, instrukcji nie wolno kopiować.

Na jaki adres powinienem odesłać detektory?

ACTE Sp. z o.o.
ul. Krańcowa 49
02-493 Warszawa;

jeśli zamówiłeś pomiar u jednego z naszych partnerów, skontaktuj się bezpośrednio z osobą u której składałeś zamówienie, aby ustalić sposób dostarczenia detektorów do analizy

Jak długo będę czekać na wyniki?

Czas oczekiwania na wyniki to maksymalnie 5-7 dni roboczych od dotarcia detektorów do laboratorium.

Zgubiłem raport, co zrobić?

Zaloguj się do serwisu RadOnline używając danych logowania podanych w instrukcji pomiaru.

W razie problemów skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub przez formularz w zakładce „kontakt” na stronie www.radonova.pl

Zgubiłem instrukcję z loginem i hasłem, co zrobić?

Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub przez formularz w zakładce „kontakt” na stronie www.radonova.pl

Jak powinienem zapakować detektory przed odesłaniem do analizy?

Detektor włóż w zwykłą kopertę i odeślij pocztą na adres zwrotny „ACTE Sp. z o.o. ul. Krańcowa 49 02-493 Warszawa” lub na adres zwrotny naszego partnera, u którego zamówiłeś detektory.

Detektor wystarczy włożyć w zwykłą kopertę i odesłać pocztą na adres zwrotny „ACTE Sp. z o.o. ul. Krańcowa 49 02-493 Warszawa” lub na adres zwrotny naszego partnera, u którego zamówiłeś detektory.