Maksymalnie tydzień od momentu zamówienia detektorów.
Nasza gama detektorów - wybierz formułę, która Ci odpowiada
-
Radtrak³ – pasywny detektor radonu do miejsc pracy i długoterminowych pomiarów
Dowiedz się więcej -
SPIRIT Radonlogger – profesjonalny, ciągły monitor radonu
Wybierz opcje Ten produkt ma wiele wariantów. Opcje można wybrać na stronie produktu -
Aranet Radon Plus – nowoczesny cyfrowy miernik radonu
Dowiedz się więcej -
ATMOS
Dowiedz się więcej -
MARKUS
Dowiedz się więcej -
ROBIN
Zobacz produkty
F.A.Q
Praktyczne pytania dotyczące przeprowadzenia pomiaru
Jak długo mogę przechowywać detektory?
Otrzymane detektory powinny zostać wykorzystane w ciągu 18 miesięcy. Należy pamiętać, aby przechowywać je w oryginalnym foliowym opakowaniu, w którym zostały przysłane.
Otwarcie opakowania powoduje, że detektor zaczyna mierzyć radon.
Detektory należy odesłać niezwłocznie po zakończeniu pomiaru.
Jak powinienem rozmieścić detektory?
Szczegóły dotyczące rozmieszczenia detektorów wysyłane są w instrukcji dołączonej do przesyłki z detektorami.
Jak połączyć się z serwisem RadOnline?
Aby połączyć się z serwisem RadOnline należy wejść na stronę www.radonova.pl i kliknąć zakładkę “moje konto“.
Następnie należy podać dane logowania przesłane w instrukcji dołączonej do przesyłki z detektorami.
Loginem jest numer zlecenia.
Hasło podane w instrukcji jest unikalne i przypisane do danego zlecenia, instrukcji nie wolno kopiować.
Na jaki adres powinienem odesłać detektory?
ACTE Sp. z o.o.
ul. Krańcowa 49
02-493 Warszawa;
jeśli zamówiłeś pomiar u jednego z naszych partnerów, skontaktuj się bezpośrednio z osobą u której składałeś zamówienie, aby ustalić sposób dostarczenia detektorów do analizy
Jak długo będę czekać na wyniki?
Czas oczekiwania na wyniki to maksymalnie 5-7 dni roboczych od dotarcia detektorów do laboratorium.
Zgubiłem raport, co zrobić?
Zaloguj się do serwisu RadOnline używając danych logowania podanych w instrukcji pomiaru.
W razie problemów skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub przez formularz w zakładce “kontakt” na stronie www.radonova.pl
Zgubiłem instrukcję z loginem i hasłem, co zrobić?
Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub przez formularz w zakładce “kontakt” na stronie www.radonova.pl
Jak powinienem zapakować detektory przed odesłaniem do analizy?
Detektor włóż w zwykłą kopertę i odeślij pocztą na adres zwrotny “ACTE Sp. z o.o. ul. Krańcowa 49 02-493 Warszawa” lub na adres zwrotny naszego partnera, u którego zamówiłeś detektory.
Detektor wystarczy włożyć w zwykłą kopertę i odesłać pocztą na adres zwrotny “ACTE Sp. z o.o. ul. Krańcowa 49 02-493 Warszawa” lub na adres zwrotny naszego partnera, u którego zamówiłeś detektory.